El passat 13 de desembre, el Mercat Municipal de Bocairent va acollir l’acció “Nadal al mercat: compra qualitat; regala solidaritat”, organitzada per l’Ajuntament de Bocairent, i destinada en aquesta ocasió a benefici d’ADIEM Ontinyent.
Durant el matí, l’associació va participar activament amb un estand informatiu, la venda de productes solidaris elaborats al taller de Teixint i la realització d’un taller de salut mental, oferint a la ciutadania un espai per conéixer de prop la tasca que desenvolupa ADIEM Ontinyent en l’àmbit de la promoció, la sensibilització i l’acompanyament en salut mental.
L’acció va comptar amb una molt bona acollida per part del públic assistent, fet que va permetre a ADIEM Ontinyent recollir una quantitat de diners molt positiva, tant a través de la venda dels productes solidaris com dels donatius desinteressats de les persones que es van apropar a saber més sobre l’entitat i la seua activitat.
Aquesta recaptació contribuirà a continuar impulsant els projectes i serveis que desenvolupa l’associació, adreçats a millorar la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental i les seues famílies.
Des d’ADIEM Ontinyent es valora molt positivament aquest tipus d’iniciatives i es vol agrair tant la implicació de la ciutadania com les col·laboracions institucionals que fa possible accions de sensibilització, solidaritat i suport comunitari.