El col·legi La Inmaculada d’Albaida acull per segon any consecutiu una gala benèfica a favor de la Fundació Josep Carreras qui centra els seus esforços en l’investigació de la leucèmia. Després de l’èxit de l’edició passada, el qual va ser possible gràcies a la bona resposta de les empreses i de totes i cadascunes de les persones anònimes que van participar i col·laborar, enguany es busca millorar els resultats per continuar ajudant en la lluita contra esta enfermetat, que cada any té 5.000 casos al nostre país així com un grau de penetració elevat en els més menuts.
Amb l’objectiu de millorar el resultat de l’any passat, l’acte enguany comptarà amb una subhasta de diversos productes entre els que es troba un vestit de Sonia Peña, una jaqueta del chef Dani García (participant del programa ‘Top Chef’ d’Antena 3) així com una botella de vi Magnum de les bodegues Emilio Moro, però el divendres 2 de juny hi haurà moltes més sorpreses disponibles. Tot i que, esta gala és una iniciativa dels pares i mares del centre escolar, des del col·legi La Inmaculada afirmen que és un gran honor que tinga lloc a les seues instal·lacions i esperen amb este acte donar més visibilitat a l’enfermetat. Per participar d’este acte, s’han posat a la venda entrades a 5€ a les següents tendes de la localitat: Autentics Sport, Milar Guerrero, Tentaciones i Papeleria Blasco. La recaudació va destinada íntegrament a la Fundació Josep Carreras.
Transmetre valors com la solidaritat i conscienciar als més joves de la importància d’ajudar a altres persones que sofreixen és un dels altres objectius d’esta gala que comptarà amb activitats com jocs, música, balls, pintura, inflables, taules de chuches, tallers, un berenar i la visita dels ninots de la Patrulla Canina. Tot per fer gaudir als més menuts i motivar-los tant a ells com als seus pares a que participen de manera activa en esta i altres causes benèfiques.
Esta enfermetat va començar a tindre major incidència als mitjans de comunicació després de la campanya iniciada a les xarxes socials pel desaparegut Pablo Ráez que amb el hashtag ‘’reto un millón’’ o ‘’siempre fuerte’’ va aconseguir augmentar en 2016 en un 1300% les donacions.