Un dels objectius de Caixa Ontinyent des que començara la crisi del Covid-19 ha sigut potenciar els seus canals digitals i ara, davant l'èxit del seu ús, l'entitat intensifica la seua seguretat amb l'increment de paràmetres per a la identificació del client i amb un monitoratge especial davant possibles ciberatacs.
Cal destacar que, des que començara el confinament, l'entitat ha registrat un significatiu increment en operacions en la seua banca electrònica i App. A més, ha reforçat la seua oficina digital amb més persones per a poder atendre totes les peticions, dubtes i consultes dels seus clients.
Recomanacions de seguretat
Aquest major ús dels canals digitals per part dels clients ha comportat un major intent de ciberfraudes, que estan sent detectats pel sector financer. Davant això, des de Caixa Ontinyent s'insisteix a seguir unes senzilles recomanacions per a un ús segur de les dades personals:
- Accedir a la banca electrònica de les entitats financeres a través de les webs oficials (webs segures: https// i cadenat de seguretat).
- Descarregar Apps a través dels Stores i accedir, si és possible, a través de reconeixement facial o empremta digital.
- No introduir dades personals en pàgines no oficials d'entitats financeres i, per descomptat, mai oferir dades per telèfon o correu electrònic.
- No facilitar mai, en cap cas, els codis de verificació que les entitats faciliten als seus clients per a confirmar operacions, normalment compres online.
- Utilitzar les targetes virtuals per a les compres online.
- Davant qualsevol dubte, la millor solució sempre és contactar directament amb l'entitat financera.