El nom d'Ontinyent va estar ahir en La 1, de Televisió Espanyola, de la mà de Casa Mediterránea 1967 S.L, companyia referent en la comercialització industrial de teixit, estampació i producte confeccionat.
Aquesta empresa és exemple del gran esforç que les empreses de la ciutat i la comarca estan realitzat des del minut 1 per a fer front a aquesta pandèmia i per a donar resposta a la falta de material sanitari. Un esforç traduït en inversions, tant en maquinària com en equip humà i investigació, que ha donat lloc a un producte nacional d'alta qualitat.
Un equip del programa es va desplaçar fins a les instal·lacions de Casa Mediterránea 1967, que s'ha reconvertit per a oferir bates sanitàries i màscares tipus IIR que aconsegueixen un 99’8% de protecció bacteriana. Compta amb clients sobretot a nivell nacional, i forma part de la UTE prosant, que al costat de cinc entitats més, entre elles, l'empresa també d'Ontinyent MilaRosa SA, estan treballant de la mà per a proveir el país de productes sanitaris sobretot a nivell institucional.
Des de l'empresa ontinyentina, tant Paloma Gramage, directora financera, com Peter Raaschaert, CEO, destaquen que l'important és “posar en valor que les empreses de la zona han sabut reaccionar davant una situació límit”.