Una fira més gran, amb més oferta i amb més visitants internacionals. La tercera edició de Home Textiles Premium by Textilhogar obrirà les seues portes el dijous de la setmana vinent en la Caja Mágica de Madrid amb una oferta que enguany creix fins al centenar de signatures i marques expositores i que, a més, també creix en interès dels mercats internacionals, amb la visita de 80 compradors i prescriptores procedents de 30 països diferents.
Es tracta, en teste sentit, d'una acció emmarcada en la campanya d'invitació de Compradors Internacionals a la fira, coordinat per la patronal tèxtil ATEVAL – Home Textiles from Spain i que compta amb el suport d'IVACE Internacional i ICEX.
Aquest pla ha seleccionat aquells mercats més interessants per a la internacionalització de les empreses participants en Home Textiles Premium by Textilhogar, amb l'objectiu de potenciar les vendes exteriors d'un sector que, segons les últimes estadístiques de l'ICEX, va registrar un increment en la seua exportació del 10’2% en el primer semestre del 2017, fins a aconseguir els 657’7 milions d'euros.
Procedents de quatre continents
Els compradors i prescriptores que han confirmat la seua visita a la fira procedeixen d'Aràbia Saudita, Algèria, Armènia, Azerbaidjan, Bolívia, Canadà, Xile, Colòmbia, Korea del sud, Croàcia, Unió dels Emirats Àrabs, Geòrgia, Hongria, Itàlia, Japó, Kazakhstan, el Marroc, Mèxic, Panamà, Perú, Polònia, República Txeca, Rússia, Sud-àfrica, Tunísia, Ucraïna i Uruguai.
El perfil d'aquests compradors és el de distribuïdors o encarregats de compres de grans empreses així com de prescriptors (arquitectes, decoradors i interioristes), interessats a abordar contactes comercials a l'entorn del negoci del contract.
Al costat d'ells, Home Tèxtils Premium by Textilhogar també ha despertat l'interès de prestigiosos mitjans de comunicació internacionals. De fet, també han confirmat la seua presència la setmana vinent a Madrid un grup de deu periodistes procedents d'Estats Units, Itàlia, Kazajstan, Líban, el Marroc i Rússia en una acció coordinada per ATEVAL – Home Textiles from Spain.
Posicionament internacional del sector.
En aquest sentit, segons explica Leila Bachetarzi, directora de l'Àrea d'Internacionalització d'ATEVAL – Home Textiles from Spain, “la coordinació de la Missió Inversa amb el suport d'IVACE Internacional i d'ICEX, permet ampliar i consolidar les relacions comercials d'un sector tradicionalment exportador i aportar aquest plus d'internacionalització que sense cap dubte situa la Fira Home Textiles *remium com un referent a nivell nacional i cada vegada amb major projecció internacional”.
“A més -prossegueix- per a aquesta edició 2017, hem intensificat la identificació de nous i potencials clients convidats de països com Armènia, Azerbaidjan, Kazakhstan, mercats emergents i amb gran projecció de negoci que acompanyen a la resta de compradors seleccionats que no han dubtat a acudir a aquesta cita amb els fabricants espanyols”.