La Cooperativa Consum va facturar 2.731,6 milions d'euros en 2018, un 8,45% més que l'exercici anterior. Aquest creixement en vendes representa més de 3 punts percentuals per damunt de la mitjana del sector de la Distribució Alimentària a Espanya, a superfície dinàmica. El creixement a superfície constant (sense les vendes de les obertures) va ser del 5,2%. Els resultats es van situar en 52,2 milions d'euros, un 1% més, per l'ajust de marges per a la millora de la competitivitat, la creació constant d'ocupació, el creixement de la xarxa logística i de supermercats i l'augment de la inversió en innovació, xifra, aquesta última, que ha suposat 15,1 milions d'euros, un 52% més respecte a 2017.
El total d'inversions van aconseguir els 149,3 milions d'euros, un 30% més, destinades a l'obertura de 40 nous supermercats, -14 propis i 26 franquícies Charter-, a la millora de la xarxa comercial (amb 32 reformes i 15 ampliacions), a l'adequació de les instal·lacions logístiques de València (tant a Silla com a Quart de Poblet), així com a processos d'innovació i digitalització. Amb aquestes obertures, Consum va tancar 2018 amb una xarxa de 730 establiments, 447 propis i 283 Charter (571.330 m² de sala de vendes), situats a la Comunitat Valenciana, Catalunya, Castella-la Manxa, Murcia, Andalusia i Aragó. Per a 2019 té previst obrir 44 supermercats més: 15 propis i 29 Charter. La Cooperativa manté el 6é lloc del rànquing nacional d'empreses de distribució, pujant un 0,1% la seua quota per superfície, fins al 4,2% del mercat nacional, mentre que la seua quota de mercat per vendes en la seua àrea d'influència se situa en el 15,2%, 1,9 punts percentuals més que l'exercici anterior.