El Congres Go Global, esdeveniment de referència en internacionalització de les pimes valencianes, ofereix l'oportunitat de conéixer experiències reals i de primera mà amb el mercat internacional. Aquest fòrum compta amb quatre grans taules de debat en els quals participaran empreses de la Comunitat Valenciana per a mostrar la seua estratègia i bones pràctiques. 
En la sisena edició de Go Global, en el qual ja es poden inscriure les empreses de manera gratuïta, es reprén el format presencial, al mateix temps que també es podrà seguir en streaming. Se celebrarà els dies 22 i 23 de novembre de la mà de les Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana, Ivace Internacional i l’ICEX España Exportació i Inversions i finançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).
En la primera jornada, el protagonisme recaurà en la logística internacional tradicional enfront de l’ecommerce amb la participació de representants d'empreses com Borja Valero, CEO de Organic Boosting, especialitzat en productes orgànics, així com, Enrique Esquitino de Illice Brands Group, un grup d'empreses dedicat al disseny, fabricació i comercialització B2B i B2C de productes de moda i accessoris. Juntament amb Gonzalo Rovito de Big Buy, líder en Dropshipping i Pedro Luis Domingo de Logic Is amb un ampli coneixement en el sector del transport de paqueteria i gestió de compra.
La segona taula de debat del 22 de novembre aborda qüestions relacionades amb la ciberseguretat i la ciberiintel·ligència per a l'exportació. Els representants de les empreses que exposaran els seus coneixements són: Antonio Navarro de Peritus Ciberseguretat, S.L.; Miguel Angel Juan de S2 GRUP; Juan Carlos García de Solucions Cuatroochenta i Antonio Soto Rodríguez de Verme Technology Group.
Durant la segona jornada, el dia 23 de novembre, es desenvoluparan dos fòrums de debat empresarial. En el primer, la protagonista serà la sostenibilitat i en ell mostraran la seua estratègia representants d'empreses com Alfredo Iñesta Gómez de Grup Iñesta, Noelia Beltrán de NOB166, José Vicente Castell de Vicky Foods i Juan Antonio Edo de International Technology 3d Printers, S.L..
Així mateix, la quarta taula de debat abordarà l'estratègia “Horitzó Àfrica” amb la presència d'empreses que ja s'han expandit en aquest mercat. Ens comptaran la seua experiència Victor Lorente de Global Omnium, Fernando Serrano de Bombes Ideal i Juan Tatay Galvany de Laberit. En aquest cas la taula està moderada per Daniel Vives de la Xarxa Exterior Ivace i que és director de l'empresa Inafrica Strategy S.L., una de les consultores amb més experiència a Àfrica.
Reunions amb la Xarxa Exterior i amb empreses importadores
A més, en Go Global, les empreses tenen la possibilitat de concertar reunions virtuals amb les oficines comercials de l’Icex en 16 mercats i de manera presencial amb la Xarxa Exterior de l’Ivace i amb empreses importadores.
En aquest sentit, el Congrés reprén amb força el seu vessant més comercial i acosta oportunitats de negoci a les empreses de la Comunitat amb la participació d'una vintena d'empreses importadores seleccionades per l’Ivace.
Les empreses importadores que estaran presents en la sisena edició del Congrés procedeixen de 8 països: Alemanya, Algèria, Costa d'Ivori, Unió dels Emirats Àrabs, França, l'Índia, Mèxic, el Regne Unit i el Senegal. 
Quant als sectors, seran presents empreses d'agroalimentari, arquitectura i disseny, calçat, equipament mèdic, hàbitat, materials de construcció, metge hospitalari, moble, accessoris de bany, tèxtil llar, roba, joguets, vins i begudes.
Les empreses de la Comunitat podran consultar els perfils de les empreses convidades i sol·licitar la seua reunió presencial i confeccionar la seua pròpia agenda. 
Així mateix, l’Ivace reprén les trobades amb la seua Xarxa Exterior de manera presencial durant el Congrés. Així, estaran representades les antenes de l’Ivace a Alemanya, Algèria, Xile, la Xina, Colòmbia, Corea, Emirats, Escandinàvia, Filipines, França, l'Índia, el Japó, Mèxic, Miami, Nova York, Polònia, el Regne Unit, Rússia, Sud-est Asiàtic i Vietnam.