Quan falten tres mesos perquè Home tèxtils Premium by Textilhogar òbriga les seues portes en Fira València, ja compta amb quasi la totalitat de la seua superfície expositiva ocupada.
La cita tèxtil, junt a Fira Hàbitat València i Espai Cuina SICI, es convertirà en el principal punt de d'encontre per a tots els professionals del sector de la decoració de l'hàbitat, un espai on obtindre una visió completa de les tendències i conéixer les últimes novetats.
De moment, són prop de 200 les marques que acudiran al certamen a presentar les seues últimes novetats en disseny, innovació i sostenibilitat per a la decoració d'interiors, en una edició marcada pel 50 aniversari del certamen. Cal ressaltar a nivell expositiu, la recuperació d'empreses internacionals procedents del mercat portugués i noves d'altres països com Polònia.
Pel que l'àmbit de l'oferta està complet. Per a Máximo Solaz, director del certamen, “tornar a València i fer-ho al costat de dos certàmens especialitzats en l'hàbitat, converteix a la cita en un potent aparador comercial per a les empreses expositores. La majoria de les empreses tenen ganes de fira, tornar-se a veure cara a cara, fer networking de tu a tu”. Com a prova, en aquesta pròxima edició, el nombre de marques presents i els metres ocupats són superiors a passades edicions. “El que augura una gran fira” afirma Solaz.
Ara, l'objectiu del certamen és atraure al poder de compra. A més d'una intensa campanya de captació dels principals compradors estrangers, Home Tèxtils Premium by Textilhogar està immers en una potent campanya d'atracció del comprador nacional, a la qual ha destinat una important inversió. L'objectiu d'aquesta campanya no és un altre que garantir l'assistència a la fira de tot el poder de compra nacional i facilitar el negoci.