La Plataforma per la Reindustrialització Territorial, integrada per COEVAL (Confederació Empresarial de la Vall d'Albaida), FEDAC (Federació Empresarial de les Comarques de L'Alcoià i El Comtat) i IBIAE (Associació d'Empresaris Foia de Castalla) s'ha reunit en el P.I El Carrascot de l'Olleria. A la reunió han assistit també Rubén Morrió, primer tinent d'alcalde i regidor d'Economia i Hisenda i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de l'Olleria i Vicente Mompó, president de l'Associació d'Empresaris de l'Olleria (AEMO).

Amb aquesta reunió, la plataforma contínua amb la seua política d'aproximació al territori i municipis on la indústria forma part del seu ADN. Després de la població de Castalla, l'Olleria ha sigut el segon municipi al qual s'ha acudit en aquest nou format de reunions, en la qual han participat en representació de la Plataforma Javier Cabedo (president de COEVAL), Vicent Donat (secretari general de COEVAL), Rafael Francés (Responsable Tècnic de FEDAC) i Héctor Torrente (Director de IBIAE).

A l'Olleria, la reunió es va celebrar en el P.I. El Carrascot, que actualment té una extensió de 730.000 metres quadrats i que té prevista una pròxima ampliació de 170.000 metres quadrats, per la qual cosa és un dels més importants de la Vall d'Albaida i de l'Eix Industrial del qual forma part la mateixa junt l'Alcoià- El Comtat i La Foia de Castalla. Importants empreses industrials de diversos sectors es troben implantades en aquest polígon, que des de la Plataforma qualifiquen de referent per a l'emplaçament de la indústria.

Els representants municipals i empresarials de l'Olleria van exposar les principals necessitats del P.I. El Carrascot, entre les quals destaquen la necessitat que la subestació elèctrica de l'Olleria augmente la seua potència per a poder atendre la citada ampliació prevista, reivindicació que recentment va elevar COEVAL a Iberdrola. Igualment, és important que s'agilitze al màxim la millora de la CV-60 en el seu tram Terrateig-l'Olleria, ja que és necessari el seu desdoblament per a completar l'autovia del Morquí per raons de seguretat viària i mobilitat laboral i empresarial, donada les fortes relacions que es tenen entre comarques com La Foia de Castalla, L´Alcoià- El Comtat, la Vall d'Albaida i La Safor. La millora de la CV-60 és clau com a eix vertebrador entre comarques i províncies de València i Alacant, a més de la millora que suposaria en la connexió viària amb Madrid.

Els participants en la reunió van coincidir que sense polítiques públiques actives, de suport i promoció de les empreses industrials existents i de captació de noves, l'ocupació de qualitat que genera la indústria podria veure's afectat. Així, per exemple, temes com l'aposta ferma per part de l'Administració pels cicles industrials en FP, que són els que garanteixen ocupabilitat, continua sent molt millorable.