Mediterránea de Medios, l'agència líder de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit un destacat reconeixement a nivell nacional en l'estudi Agency Scope 2024 realitzat per Scopen. 

L'agència ha obtingut el primer lloc en el Ranking Global de Valoració de Clients, basat en entrevistes a més de 15 clientes, i s'ha posicionat en el segon lloc en el rànquing general. Este reconeixement no sols subratlla el compromís de Mediterránea de Medios amb l'excel·lència en la gestió de mitjans sinó que destaca l'alt nivell de confiança i satisfacció que genera entre els seus clients. "En un sector tan competitiu com el publicitari, liderar este tipus de ranquings presenta un aval al treball ben fet i a la capacitat de respondre amb eficàcia a les creixents exigències del mercat", destaquen des de l'agència. 

Des de la seua aliança amb Group M (perteneixent al grup internacional WPP), Mediterránea de Medios ha sabut aprofitar el millor dels dos mons: la proximitat, flexibilitat i coneixement del mercat d'una agència local, junt amb els recursos, ferramentes tecnològiques i escala global.