L’empresa valenciana de supermercats físics i venta online, Mercadona, ha incrementat l’inversió durant 2018 en un 50% fins als 1504 milions d’euros. L’esforç s’enmarca en la determinació, presa fa dos anys, de fer tot el necessari per transofrmar la companyia, i que ha permés experimentar millores en la superficie constant de les vendes en un 6%, pujant fins als 24.305 milions d’euros.
Des que va entrar en marxa aquest projecte en 2017, s’han registrat un increment acumulat de més de 125 tickets per tenda i dia de mitjana. Aquestes dades posen de manifest que el procés transformador en elq ue es troben inmerses les persones que formen part del Projecte Mercadona està servint d’impuls. L’any 2018 l’empresa va cabar amb 1.636 tendes, després de l’obertura de 29 nous supermercats i el tancament de 20 que no s’ajustaven als estàndars. La reforma d’alguns supermercats ha dut a 400 nous establiments amb el Nou Model Eficient.