L'educació financera realitzada per Caixa Ontinyent ha sigut reconeguda en la XV edició dels Premis Millor Obra Social i Educació Financera que atorga la revista Actualitat Econòmica. L'acte de lliurament, al que van assistir el responsable d'Obra Social de Caixa Ontinyent, Roberto Sanz, i la responsable del Programa Finança’t, Miriam Penalba, es va celebrar ahir en la Real Acadèmia de Belles arts de Sant Fernando a Madrid
En concret, el premi s'atorga a la labor realitzada entre els més joves amb el projecte “Finança’t per als més menuts”, que es desenvolupa junt als alumnes de 4º del Grau de Magisteri Infantil del Campus d'Ontinyent, i que té per objectiu acostar els coneixements financers als més xicotets amb material didàctic preparat al costat dels futurs docents. 
Es tracta d'una de les moltes iniciatives que desenvolupa el programa d'educació financera “Finança’t” que va nàixer en 2016 impulsat per l'Obra Social de Caixa Ontinyent per a millorar els coneixements en matèria financera en la societat, adaptant el seu material en diferents segments d'edat, per a ajustar-se a les necessitats de cada moment de la vida. Disposa de diferents eines per a fer-ho possible com una pàgina web amb material didàctic, algunes eines per a facilitar la gestió de l'economia diària, xarxes socials per a ampliar la seua difusió, realitza cursos tant presencials com a online, i ofereix tallers, conferències, etcètera. Una activitat que des de la seua posada en funcionament ha beneficiat a 13.500 persones. 
Obra Social de Caixa Ontinyent va rebre també recentment el premi a la divulgació financera atorgat per la Fundació d'Estudis Borsaris i Financers (FEBF), per la col·lecció de contes infantils editats que pretenen inculcar valors d'estalvi i planificació entre els més xicotets: “La llegenda del pacte de fraternitat”, “Dino i els diners”, “el porquet estalviador”, i “històries de l’explorador”, al que se suma un nou títol “Calixta la periodista”. Uns contes que a més estan sent utilitzats com a material de treball per diferents centres formatius.