
Antonio Úbeda Olcina, qui va ser un dels jugadors de llegenda de l'Ontinyent CF dels anys 50 i 60, ha mort hui. El seu llegat deixa dos ascensos a Segona, categoria en la qual va disputar 51 partits. Tal com explica Arturo Reig en el llibre "Ontinyent CF, una historia apasionante", és l’ontinyentí que més encontres ha disputat en Segona amb l’escut del club de la ciutat. Li van posar el sobrenom de "Ben Bareck" pel seu semblant amb el jugador del Málaga.
El vetlatori serà al tanatori a partir de les 16:30 d’aquesta vesprada, mentre que el funeral serà demà dissabte a les 12:30 a la parròquia de Sant Josep.
Antonio Úbeda va participar des de ben jove en el futbol local, tant en etapes infantils com posteriorment en el CD Clariano, i va debutar en el primer equip en la temporada 58-59. A la temporada 62-63, es converteix en un habitual de l’onze inicial. Va ser un jugador que ho va donar tot al camp, amb marcatges en els quals combinava contundència i joc net.