El Deportivo Ontinyent afronta una nova jornada de la Primera FFCV amb la necessitat de sumar punts que li permeten allunyar-se dels llocs de descens, especialment després de l'última derrota per 1-2 enfront del Sueca. En esta ocasió, el conjunt que visitarà els camps de La Puríssima serà el Racing d’Algemesí, que ja va golejar als ontinyentins en el partit d'anada i que, sens dubte, posarà les coses molt difícils als de Rafa Cebrián este dissabte a les 17.30 hores.

La setmana no ha sigut res positiva en clau futbolística. Després de caure en l'últim minut davant el Torrent B el passat cap de setmana, el Deportivo Ontinyent va tornar a perdre en el temps de descompte, esta vegada enfront d'un rival directe en la lluita per la permanència, el Sueca. És cert que Francesc Serrano va aconseguir l'empat a un en el minut 60, un gol que convidava als locals a afrontar el tram final amb major optimisme. No obstant això, una vegada més, els últims minuts van resultar fatídics per als ontinyentins, que van veure com en el 90’ Henry Leonel marcava el 1-2 definitiu per als visitants.

Quant al Racing d’Algemesí, es tracta d'un equip situat en la zona alta de la classificació, encara que en les últimes setmanes ha mostrat una certa irregularitat. Prova d'això són resultats com la recent derrota per 0-2 davant el CF Gandia, la victòria per la mínima enfront del Vall dels Alcalans o fins i tot el contundent 0-5 encaixat davant el Torrent B. Des de la perspectiva ontinyentina, el record del partit d'anada —que va acabar amb un 5-2— obliga els de Rafa Cebrián a igualar la intensitat del seu rival si volen tindre opcions de sumar una cosa positiva este cap de setmana