El Deportivo Ontinyent va tornar a caure, esta vegada per 2-0, en una nova jornada de la Primera FFCV que va enfrontar als ontinyentins amb un equip de la part alta de la classificació, el Gandia. Els de Cebrián van competir, sobretot en comparació amb l'últim partit fora de casa on les sensacions no van ser les millors, però, una vegada, el partit es va decantar en els últims minuts. 
El Gandia va patir davant uns ontinyentins que, des del pla físic i defensiu, no li van perdre la cara al encontre en cap moment i bona mostra d'això va ser eixe 0-0 amb el qual es va arribar al descans. La veritat és que, els detalls, en forma de pilota parada, van decantar un xoc que semblava destinat a finalitzar amb taules en el marcador. 
Primer per obra d'un Omar que, amb eixe 1-0, va obrir l'electrònic amb un gol de cap res més tornar del descans. Després, amb el definitiu 2-0, mitjançant Pablo Olivares, en els instants finals del partit. La imatge del Deportivo va millorar respecte a l'anterior eixida, amb eixe 5-2 a Algemesí, però, la veritat, és que els ontinyentins no acaben de trobar-se com a visitants i hauran de fer-se forts a casa per a eludir els últims llocs de la classificació.