El Deportivo Ontinyent reprén la competició este cap de setmana amb un partit exigent davant el CD Enguera, corresponent a una nova jornada de lliga. L’encontre es disputarà el dissabte a les 17.00 hores als camps de La Puríssima, un escenari clau per al conjunt ontinyentí.
Segons explica Rafa Cebrián, entrenador del Deportivo Ontinyent, "l’equip arriba en un bon moment anímic", tot i ser conscient de la dificultat del rival. L’Enguera, un dels equips capdavanters del grup, es troba a la part alta de la classificació i afronta el partit després d’encadenar diverses victòries consecutives.
Les dos últimes victòries del Deportivo Ontinyent, davant l’Alcúdia i La Font d’en Carròs, van permetre tancar l’any de manera positiva. En paraules de Cebrián, estos triomfs "han reforçat la idea que el treball diari està donant resultats". El tècnic fa una valoració positiva del rendiment de l’equip abans del paró nadalenc, tot i reconéixer que "els punts no reflectien del tot el que l’equip estava mostrant sobre el terreny de joc".
La primera part de la temporada ha estat marcada per partits molt igualats en què el Deportivo Ontinyent va acabar cedint en els minuts finals. Per això, una de les principals tasques de millora de cara a 2026 serà la gestió dels partits. "No és només una qüestió ofensiva o defensiva, sinó de saber gestionar els moments clau, tancar els partits quan anem per davant, ser més contundents a les àrees i prendre millors decisions en els trams finals", assenyala Cebrián.
El partit contra el CD Enguera serà una prova important per mesurar l’estat del conjunt ontinyentí, però el tècnic ho té clar: "L’equip està amb ganes i ambició de continuar sumant punts".