L’Eset Ontinet femení ha tornat a guanyar i continua sense conèixer la derrota en el que portem de competició després d’un sufrit triomf per 49-47 davant l’Helike Bàsquet, fins ara líder del grup. El partit va estar molt igualat i no va ser fins als instants finals quan les ontinyentines van poder assegurar una nova victòria.
El matx va començar complicat per a l’Eset, que va mostrar certa irregularitat tant en atac com en defensa. Bona mostra d’això va ser el parcial inicial de 12-17 en contra durant els primers minuts. No obstant això, les jugadores van saber donar-li la volta a la situació i, després d’encaixar només sis punts en el segon quart, van arribar al descans amb un avantatge d’un punt.
A la segona meitat, la igualtat continuava sent màxima entre els dos millors equips del grup. El tercer quart va acabar amb un parcial de 13-14 a favor de les visitants, cosa que deixava el marcador empatat a 37 i portava el partit a l’últim quart amb tot per decidir-se.
En els últims deu minuts, Helike va aconseguir posar-se per davant i va gestionar bé un petit avantatge, però en la recta final, un parcial de 5-0 de l’Eset va decidir el partit i va segellar la victòria a casa. Un triomf que, sens dubte, és de gran importància per continuar somiant amb una possible promoció d’ascens.