Després d'un cap de setmana en el qual l'Eset Ontinet va descansar de la competició de lliga, el conjunt dirigit per Sama torna al Pavelló Fernando Rubio del col·legi La Concepció per a rebre al C.A. Montemar, un dels rivals directes en la lluita per evitar el descens, que visitarà Ontinyent este diumenge a les 18.30 hores.

El partit es presenta com una cita clau per als ontinyentins, ja que una victòria els permetria continuar ampliant la distància respecte als llocs de descens. A més, la jornada de descans va resultar favorable per als de Sama, ja que tots els equips de la part baixa de la classificació van caure derrotats en els seus respectius compromisos.

Quant al C.A. Montemar, l'Eset va caure derrotat per 89-77 en el encontre disputat a Alacant. No obstant això, el marcador no reflectix la igualtat del partit, que es va mantindre molt equilibrat fins a l'últim quart, on se li va escapar als ontinyentins.

Després del partit davant el conjunt de Sama, els alacantins han encadenat una dinàmica de resultats irregulars, especialment lluny del seu pavelló, on encara no coneixen la victòria en el que va de temporada. A això se suma un rendiment ofensiu molt discret, amb una mitjana de tot just 60 punts per partit.