Partit difícil el que li espera a l'Eset Ontinet este cap de setmana amb la visita al CMG Hidràulica NB Torrent el dissabte 29 de novembre a les 19 hores. Els de Torrent són líders destacats del grup EB, al costat de l'Alginet, i estan dominant amb puny de ferro la categoria, és més, pràcticament tots els partits que ha disputat com a local els ha guanyats amb una diferència de +20 punts. 
En esta línia, el conjunt que més li va plantar cara al Torrent, amb eixe 71-57, va ser, precisament, el Servigroup Benidorm, equip que ve de guanyar a l'Eset després d'una última habitació horrible dels ontinyentins. Els de Torrent destaquen, en gran manera, pel seu joc combinativo, amb 20 assistències per partit com a local, així com pel poder en els taulers, on suma més de 40 rebots per partit. El punt més feble el mostren en la línia del 6,75 on no han aconseguit enllaçar bons partits amb una mitjana solament del 25% d'encert. 
Quant als jugadors que més perill poden crear, Merencio Moreno ve d'anotar 16 punts, amb 5 triples en 11 intents, en l'anterior jornada, així com Valero Chica (17+10) o Saez Calabuig (18+11+5). No obstant això, és precisament el nucli de jugadors que conformen el quintet titular el principal fort, on, a més, destaca Bedia Ferrer amb una mitjana de dobles dígits en punts i rebots (10+10). 
El partit serà, en gran manera, una gran prova per a un Eset, que si bé, ve fer uns bons encontres, va mostrar una preocupant desconnexió en els dos costats de la pista en el seu enfrontament contra el Benidorm, després d'entrar set punts a dalt en l'últim quart, i que, si vol guanyar a Torrent, haurà d'estar molt més concentrat. Els seus immediats perseguidors, el Decprocon Carolines, el Maristes València i el Lucentum Alacant, van perdre els seus respectius partits, per la qual cosa, l'Eset, haurà d'eixir a guanyar si vol marcar distància amb tots ells.