L'Ontinyent 1931 ha obtingut un valuós empat a 1 a Atzeneta en el partit d'anada la primera eliminatòria per l'ascens a Segona REF. L'empat encara sap millor, donat que l'equip de Roberto Bas ha aconseguit l'empat en el minut 87, gràcies a un gol de David Torres després d'una gran jugada de Rafeta.
En la primera part, l'Atzeneta s'ha avançat en el marcador en una jugada en la qual els ontinyentins han reclamat falta sobre el porter Dani Cerdà. La primera part ha tingut molta intensitat. El porter de l'Ontinyent ha tingut grans actuacions que han evitat que l'equip local augmentara l'avantatge.
L'Ontinyent ha eixit en la segona part disposat a pegar-li la volta al marcador, especialment amb les internades de Rafeta que no han pogut aprofitar Cobo i David Torres. En el 55 Dani Cerdà ha realitzant una espectacular intervenció a remat de Llorenç i poc després ha despejat la rematada de Salva Martí.
Amb molta fe, l'Ontinyent ha aconseguit finalment el gol de l'empat, que deixa molt oberta l'eliminatòria per a la setmana vinent en El Clariano.