La televisió autonòmica À Punt va superar el passat divendres en un 21% la seua audiència mitjana del mes d'agost coincidint amb la retransmissió de l’Entrada de Moros i Cristians d’Ontinyent. En concret, segons dades de l’agència audiovisual especialitzada DOS30’ la quota de pantalla mitjana del canal autonòmic està sent en agost del 2.8% de “share” (percentatge d’espectadors que veuen un programa sobre el total de consum televisiu), mentre que divendres es va aconseguir una mitjana del 3’4%, el que suposa un increment del 21%. Entrant al detall, a l'entrada cristiana va aconseguir un “share” del 2’7 espectadors, i la mora un “share” del 3’4.
Així, de les 7 televisions generalistes a la Comunitat Valenciana (TVE1, La 2, Antena 3, Telecinco, La Sexta, Cuatro i À Punt), la televisió autonòmica, que ve sent la de menys audiència de totes elles, en determinats moments de l’entrada superava a programes com "La sexta columna” o “Equipo de Investigación” de La Sexta i al cinema de La 2, quedant en dades semblants ala programació Cuatro i Telecinco i per darrere d’Antena 3 i TVE1. En total van ser prop de 8 hores de retransmissió en directe les que es van fer a Ontinyent, des de les 18:00 hores de divendres fins a les 3:00 hores del matí de dissabte, interrompent-se entre les dues entrades per a l’emissió dels informatius de la cadena.
Àngels Muñoz, regidora de Fira, Festes i Tradicions de l'Ajuntament d'Ontinyent, agraïa l’aposta d’À Punt Media per Ontinyent i posava de relleu la importància d’una retransmissió com aquesta per a la promoció de les festes i la ciutat dins i fora de la Comunitat Valenciana. A la retransmissió de l’Entrada es va comptar amb un ample desplegament tècnic i humà que incloïa més de 50 persones i una unitat mòbil HD amb 11 càmeres, 2 micròfons de pèrtiga i presses de so d’ambient al llarg de l’Avinguda Daniel Gil. Les retransmissions estan accessibles íntegrament a l’apartat “A la carta” de la pàgina web d’À Punt Mèdia.