Des de l’Ajuntament d’Ontinyent han avisat que s’ha detectat un frau telefònic, pel qual s’està oferint a persones majors de la ciutat un servei de teleassistència domiciliària, i més en concret, un sistema d'alerta per botó de polsador tàctil 24 hores davant situació de crisis al domicili.
Este servei s'està oferint en nom de l'Ajuntament d'Ontinyent i va aparellat a demanar un número de compte corrent a la persona que rep la telefonada, segons informen fonts municipals.
Des de l’Ajuntament reiteren que “és totalment FALS i un frau”, ja que este servei es tramita sempre a petició de la persona interessada, bé en l'Ajuntament o directament en entitats autoritzades com Creu Roja, residències de majors o altres entitats, però en cap cas s'ofereix via telefònica demanant un compte corrent per part de l'Ajuntament, tal i com expliquen.
S'adverteix a la ciutadania que en cas de rebre telefonada d’este tipus no es facilite cap dada personal, i es demana que es faça arribar el contingut d’este comunicat a les persones que potencialment puguen ser víctimes d’este frau.