Les obres de l'ontinyentí Antonio Segura Donat, més conegut en el món artístic com Dulk, creuaran el toll i estaran presents a partir de l'1 de desembre en la Thinkspace Gallery de Los Angeles (EEUU), una de les galeries més importants del món. 
Encara que no és la primera vegada que l'artista exposa en solitari (ja ho va fer a Barcelona, Roma i Londres) aquesta serà l'exposició més gran que realitzarà fins ara. El projecte ‘Legacy’ (Llegat) està compost per 30 peces que mostraran de manera subtil la destrucció gradual del planeta, i és que en la naturalesa aquest artista troba sempre la seua inspiració. No es considera un acèrrim ecologista, sinó que la seua intenció és mostrar la realitat mateixa d'una manera bonica i harmònica. La inauguració serà l'1 de desembre i es podrà visitar fins al 29 del mateix mes. 
Dins d'aquest mateix projecte, el ontinyentí realitzarà un mural en Venice (Los Angeles) relacionat amb el canvi climàtic i centrat en els incendis forestals de Califòrnia, que s'han cobrat la vida de més de mig centenar de persones. “Ha sigut un any de molt treball i preparació”, destaca Dulk, qui dedica molts mesos a preparar cada projecte. 
A més de les exposicions, centra el seu treball en l'art urbà o ‘street art’, un moviment artístic més espontani, a peu de carrer i ‘gamberro’ amb el qual l'ontinyentí trenca la manera de ser metòdica que li caracteritza. Aquest art ha pres gran rellevància en els últims anys i té grans referències com Obey, un dels artistes millors cotitzats del món, amb qui l'ontinyentí ha compartit exposicions. “És un nou estil que està escrivint-se en la història de l'art”, assenyala.
Li està portant a recórrer el món i ha deixat la seua petjada a través de murals en ciutats d'EEUU (Las Vegas, Miami, Nova York), Itàlia, Dinamarca, Alemanya, França, Luxemburg o Suècia. Pròximament té projectats murals a Hawaii, Costa Rica, Nou Mèxic, Rússia i Alemanya, així com la decoració d'un centre comercial a Miami amb dibuixos de realitat virtual que cobraran vida amb una App de realitat augmentada. 
L'ontinyentí també desenvolupa projectes amb marques comercials. En aquests moments està treballant en una campanya de publicitat amb SEAT per a aquest Nadal. A més de Obey, l'artista ha exposat amb Mark Ryden, Okuda o Audrey Kawasaki. Per a ell, el seu millor regal és poder treballar en el que més li apassiona, i el que és més important, sent fidel al seu estil propi.

Amb la col·laboració de la conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport