La Confederació d’Empresaris del Comerç Valencià (CECOVAL) va presentar ahir la campanya “Tots amb el Comerç Local”.
Esta acció, que s’ha plantejat com una campanya d’intriga (teaser) amb l’objectiu de generar curiositat i expectació entre els ciutadans, ha mantés expectants el veïns d’Ontinyent que, durant dos dies, han conviscut amb més de 20 maniquins ubicats en la plaça de la Concepció d’Ontinyent.
Les figures es van col·locar el 20 de novembre en este emblemàtic espai de la ciutat tematitzats amb prendes de vestir i complements de tot tipus, i alguns d’ells portaven camisetes amb el hastag #LaCiudadEsNuestra.Van estar fins ahir en la plaça de la Concepció, atraient l’atenció dels veïns que cada dia passaven per esta concurrida zona de la població.
El principal objectiu de la campanya de CECOVAL ha sigut promoure el comerç local, tenint en compte la proximitat de les festes de Nadal, on el consum s’incrementa de manera considerable. En aquest sentit, des de la Confederació s’ha involucrat a tot el teixit comercial valencià, baix el paraigües d’esta iniciativa comú, amb la qual es pretén traslladar al consumidor una imatge de compromís total per part dels comerços valencians.
A més d’Ontinyent, s’ha desenvolupat al mateix temps en les tres capitals de província, València, Castelló i Alacant, i en les localitats de Torrent i Gandia.
La presidenta de CECOVAL, Isabel Cosme, s’ha felicitat per l’èxit d’esta iniciativa amb la que “es pretén posar de manifest la importància del sector del comerç en la Comunitat Valenciana, la seua proximitat, atenció personalitzada, singularitat, sent un dels principals motors econòmics i impulsors i generadors de treball, estable i de qualitat”.
Per la seua part, el vicepresident de CECOVAL, Rafael Vaello, explicava que “esta acció posa de relleu la importància de l’associacionisme que permet fomentar la cohesió i la cooperació entre empreses i ciutats, intercanviant experiències i recercant solucions conjuntes”. Vaello agraïa la col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent i la Generalitat Valenciana en esta campanya.
Des de Comerç IN, la secretaria de la junta directiva, Mª José Alhambra, destacava la intriga que este tipus d’iniciativa ha creat entre la ciutadania i els mitjans de comunicació. “Entre tots difonem la importància del xicotet comerç, en el qual se pot trobar de tot, i que destaca per la seua proximitat, atenció personalitzada, singularitat i també per la innovació, como ho demostren este tipus d’accions”.
Per últim, el coordinador de Política Econòmica de l’Ajuntament d’Ontinyent, Pablo Úbeda, va incidir en “la predisposició que sempre tenim des del consistori per a donar suport i col·laborar amb totes estes iniciatives que suposen un impuls per al comerç local de la ciutat, una col·laboració que ha afavorit l’increment en la densitat comercial d’Ontinyent i que a més, és tot un referent en matèria de dinamització”.
CECOVAL compta en la actualitat amb federacions i associacions, tant sectorials (mobles, tèxtil, metall, panaderia, etc.) com territorials, sent una organització empresarial de caràcter autonòmic, portaveu únic i representant dels interessos del comerç de la Comunitat Valenciana en la patronal nacional, la Confederació Espanyola de Comerç (CEC), on ostenta una de les vicepresidències.
CECOVAL dinamitza el comerç local amb una campanya innovadora
Els ontinyentins han rebut amb intriga la col·locació de 20 maniquins en la plaça de la Concepció