La interpretació d’enguany de la marxa mora “Chimo” en l'acte de l'Entrada de Bandes d'Ontinyent s'acosta al milió de visualitzacions entre les assolides a les xarxes socials municipals de l’Ajuntament d'Ontinyent i les de l'alcalde Jorge Rodríguez. En concret, a més de visualitzar-se des de tota Espanya, l’acte desenvolupat a la Plaça Major arribava a Alemanya, Bèlgica, Regne Unit, Itàlia, Països Baixos, Portugal, França, Suïssa, Romania, Grècia, Japó, Mèxic, Colombia, i Estats Units, sent un total de 15 països dels continents europeu, americà i asiàtic. 

La major part d’estes reproduccions arriben des de Tik Tok, amb 456.000 reproduccions fins aquest dimecres a la xarxa municipal i altres 18.000 al Tik Tok de l’alcalde; seguit de Facebook, amb 186.000 al compte municipal i 159.000 al de l'alcalde. La resta de visualitzacions arriben des d’Instagram, la xarxa social X (antic Twitter) i Youtube. Cal destacar que en Facebook i Instagram es va publicar el vídeo amb un text en 5 idiomes: valencià, castellà, anglés francés i unes linies en japonés.

La regidora de Festes, Àngels Muñoz, i la de Turisme, Mª José Alhambra, valoraven molt positivament aquesta difusió per a la projecció dels Moros i Cristians d’Ontinyent “que quasi triplica la que vam aconseguir l’any passat. La imatge d’aquest acte està trascendint com un dels elements més distintius de la nostra festa, que és molt més que l'acte de l'entrada, i que compta amb altres actes que poden ser d’allò més interessants per a aquells i aquelles que visiten la nostra ciutat en els dies de la Setmana Gran”, assenyalaven.