L'Associació de Promoció del Comerç d'Ontinyent Comerç In ha impulsat una nova iniciativa que busca incentivar les compres en l'inici del curs escolar amb promocions.
"Cal no oblidar que Comerç In és l'associació de comerciants més nombrosa de la ciutat amb més de 150 establiments adherits. La que anava a ser una setmana per a visibilitzar al sector servicis, s'ha ampliat a tres setmanes perquè molts dels comerciants associats han volgut sumar-se a la iniciativa", comenta Marissa Nàcher, gerent de Comerç In.
La campanya està pensada per a posar en valor als especialistes de Comerç In i oferirà descomptes a partir del 30% en més de 70 establiments. A més, els comerciants volen posar en valor la seua especialització a través de xarrades, tallers, demostracions i activitats "que acostaran a temes que poden poden ajudar-nos en el nostre dia a dia", assenyalen des de Comerç In. En tots els establiments participants es trobarà, setmana a setmana, un codi QR on poder ampliar la informació de la campanya, que a més es compartirà per xarxes socials, amb la data exacta i l'hora de les activitats proposades.
Des de Comerç In volen facilitar “l’inici de curs” als clients, per això la setmana del 16 al 21 de setembre es dedicarà a la Salut i la Bellesa i seran 20 establiments els que oferiran els descomptes i tallers com: Dia de la salut femenina amb una xerrada sobre 'Sòl pelvià i nutrició femenina', 'Com usar el blat sarraí', 'Esmorzars saludables', 'Odontologia preventiva', 'Aromateràpia', 'Col·locació de lents de contacte en xiquets i xiquetes' o 'Anàlisi capil·lar'. "Una demostració dels consells tan importants que els especialistes de la nostra ciutat poden oferir-nos", explica Miguel Lurbe, vicepresident de Comerç In. Del 23 al 28 de setembre continuaran amb la setmana del especialistes en Llar i Serveis. I per acabar, la setmana del 30 de setembre al 5 d’octubre s'amplia al sector de la Moda, l’Oci i els Complements.
Aquesta campanya ha començat ja amb la difusió de la iniciativa als pobles de la Vall d’Albaida i comarques limítrofes. La campanya ha sigut desenvolupada per l’equip creatiu d’El Tratado de Maripaz, membre de Comerç in des de 2008, i ha comptat amb la col·laboració de 2 Clicks Ontinyent, també empresa sòcia de l’entitat. La iniciativa compta amb la col·laboració de l'Ajuntament d’Ontinyent, a través de la regidoria de Promoció econòmica i de la Conselleria d’innovació, indústria, Comerç i Turisme.