Comerç In té actiu des de hui divendres el projecte "Fideliza comercio", una iniciativa de digitalització que compta amb el suport de Cámara València i la Secretaria d'Estat de Comerç, així com l'Ajuntament d'Ontinyent.
La iniciativa inclou la possibilitat que els comerços adherits puguen emetre targetes-regal, de la quantitat que el client desitge. D'esta manera, explicava la gerent de Comerç In, Marissa Nácher, es pretén aconseguir la fidelització del client, però també conéixer-lo millor, ja que es podrà obtindre informació relativa a l'edat, procedència, tipus de consum dels clients, la qual cosa permetrà augmentar la competitivitat enfront de les grans superfícies i comerç en línia, explicava.
A la presentació del nou projecte assistia la regidora de Promoció Econòmica i vicepresidenta de la Diputació, Natalia Enguix, qui recordava el conveni que l'entitat provincial té amb Cámara València per a col·laborar en la implantació de programes com "Fideliza comerç". Enguix destacava també que el projecte de col·laboració públic-privada que des de fa anys s'ha fomentat a Ontinyent és model també per a altres localitats. L'edil de Promoció Econòmica recordava com el comerç d'Ontinyent cada dia atrau a més visitants, no sols de la pròpia ciutat i comarca, sinó també de localitats d'altres comarques.