L'Associació de Comerços i Serveis a Ontinyent, Comerç IN, ha llançat una campanya de xecs 'anti inflació' que té com a objectiu combatre la pujada de preus.
La campanya, que era presentada hui dimecres, vol així "acostar-se a la realitat social en la línia de principis que té l'associació, un comerç pròxim, humà, fresc i sostenible", destacava la presidenta, Ana Ferrero. Per part seua, Estefanía Conejero explicava que, per compres superiors a 20€ en establiments general i superiors a 10€ en quioscos, forns, bars i cafeteries, els clients poden entrar en el sorteig reomplint una papereta de participació en els comerços o enviant un missatge privat per Facebook i Instagram amb la foto del tiquet i les dades de contacte.
Es podrà participar en aquesta campanya del 15 de març al 8 d'abril, i el sorteig es realitzarà el 14 d'abril. Els participants entraran en el sorteig de dos xecs per valor de 500 euros (a raó de 50 euros mensuals) i cinc xecs de 200 euros (a raó de 20 euros mensuals). En total, són 2.000 euros en premis.
Els 130 establiments participants estaran identificats amb adhesius i rètols identificatius des de hui dimecres.
Per part seua, el regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, destacava el suport a Comerç IN per part de l'Ajuntament d'Ontinyent, entitat amb la qual col·laboren a través d'un conveni anual, "perquè coneixen el sector, les seues necessitats". En este sentit, afegia que "esta campanya demostra que Comerç IN està a peu de carrer, al costat de la ciutadania" i contribueix a convertir Ontinyent "en pol d'atracció comercial".