El grup municipal de Compromís per Ontinyent ha anunciat que portarà a moció la creació d'un grup de treball per a estudiar de manera conjunta la viabilitat tècnica i econòmica de les diferents possibilitats que existixen per a crear un nou accés ciclopeatonal al nou Hospital General d'Ontinyent.
En paraules d'Helena Gandia, regidora de Compromís per Ontinyent, “és una necessitat important que queda pendent” ja que, els accessos que actualment existixen o bé s'allunyen molt de l'hospital o no complixen amb unes mínimes condicions de seguretat. També suposaria “una mesura útil per a persones que no disposen de vehicle propi i aprofundix en la idea de sostenibilitat i mobilitat saludable”, afig Gandia.
En esta línia, Nicolau Calabuig i Serna, regidor i portaveu de Compromís per Ontinyent, explica que, en el marc de l'elaboració dels pressupostos municipals per a l'any 2026, és un projecte que caldria estudiar amb la major rapidesa possible. Així mateix, Calabuig espera comptar amb el vot favorable de tots els grups polítics municipals de la corporació ja que “és una actuació que vindrà a millorar l'entorn i els accessos al nou hospital”.