L'Associació de Festes de la Puríssima d'Ontinyent ha confirmat, ja de manera oficial, com seran els festejos del bou en corda de la Puríssima, a Ontinyent. Com a conseqüència de la pandèmia, algunes ramaderies no tenen bous apropiats per a festejos amb corda. Finalment, els escollits seran bous de dos ramaderies amb molta tradició a Ontinyent: Fernando i José Vicente Machancoses.
Encara que a dia de hui no s'han escollit els bous, sí que es coneix el programa d'actes, que no tindrà embolà. Dissabte 3, després de la missa d'infants i de l'esmorzar, tindrà la tradicional "vaqueta".
De vesprada, a les 15:30 donaran inici els festejos taurins, amb tres bous; diumenge començaran a les 16:00 h.
Altra novetat és que els bous eixiran des del carrer Sant Jaume i acabaran el seu recorregut a un camió situat a la plaça de Baix.
L'itinerari, més curt que l'habitual, serà plaça de Baix, Trinitat, Roses, plaça de l'Ajuntament, placeta de l'Escurà, Ravalet i Regall. Com és de costum, el recorregut tindrà barreres. La pujada a la Vila es suprimix.