La Farmàcia Adelia Jordá d'Ontinyent, que forma part d'una xarxa de farmàcies que comprenen més de 1400 punts a Espanya, Portugal, Itàlia i França sota el nom d'Apoteca Natural, va rebre el passat cap de setmana un reconeixement al seu treball en la gestió amb les xarxes socials.

Així doncs, els ontinyentins van ser guardonats per primera vegada amb el premi en la categoria innovador digital en la convenció internacional d'Apoteca Natural que es va celebrar el cap de setmana del 8 i 9 de novembre. És un premi que distingix a les farmàcies que millor ús fan de les ferramentes digitals que posa a disposició la xarxa, a més de l'ús que cada farmàcia faça de les seues pròpies xarxes socials. Sobre estes ferramentes que habilita Apoteca Natural, Adelia Jordá explica que les van posar en pràctica fa dos anys, més o menys, per la qual cosa el premi ha sigut una manera de reconéixer tot el treball realitzat durant els últims mesos.

Jordá afig que, en formar part d'esta xarxa, la farmàcia té com a objecte el guiar a les persones amb servicis de prevenció i de cura de la salut amb productes naturals i que respecten a l'organisme i al medi ambient.