L'ontinyentina Ángela Nadal Pastor ha aprovat les oposicions a la carrera judicial i fiscal. La jove mostrava la seua alegria per haver aconseguit el seu objectiu, el de ser fiscal. Ángela va aprovar ahir dijous l'últim dels exàmens i just a continuació va confirmar que optava per la carrera fiscal.
L'ontinyentina culmina així una brillant etapa, que li va portar a rebre el premi extraordinari de Grau de la promoció 2018-2022 de la Universitat CEU- Cardenal Herrera.
Ángela ha aconseguit aprovar les oposicions en tan sols dos anys, amb 24 anys, i amb una nota de 39,12 sobre 50 en l'últim examen oral. L'ontinyentina ha preparat esta oposició des d'Ontinyent, amb el suport d'un preparador que estava a València i amb el qual es reunia una vegada a la setmana per a "cantar" els temes.
El primer any, explica, estudiava unes 8 hores al dia, sis dies a la setmana, però quan al març va aprovar el primer dels exàmens, que és tipus test, va incrementar les hores d'estudi fins a les 10 o fins i tot 12 hores al dia, sense descans cap dia, excepte alguns diumenges a la vesprada. Al maig es va enfrontar al primer dels exàmens orals, que va aprovar amb 33'7 de 50 punts i des de maig fins al dia 2 d'octubre han sigut mesos de molt d'estudi, explica, però com ella mateixa destaca, "ha valgut la pena".
Ángela agraeix el suport de la seua família, el seu novio i les seues amigues i es disposa ara a gaudir d'un merescut descans fins que al gener s'incorpore al Centre d'Estudis Jurídics, a Madrid. Li espera un curs teòric i pràctiques per a, a continuació, ja exercir de fiscal com a substituta en diferents destins fins a tindre la plaça definitiva.