Hui dimecres ha tingut lloc la jornada inaugural de FITUR, la Fira Internacional del Turisme, en la qual Ontinyent participa. Així, hui dimecres, a les 16:00 hores en l'expositor de la Diputació de València la ciutat mostrava el potencial gastronòmica amb la marca MOS, la nova marca gastronòmica que la ciutat va estrenar l'any passat. La representació ontinyentina també aprofitava per a presentar la internacionalitat de les Festes de Moros i Cristians. Intervenien en l'acte la regidora de Turisme, Mª José Alhambra i la Vicepresidenta 1a de la Diputació i edil de Promoció Econòmica, Natalia Enguix. També estava present l'edil de Cultura, Àlex Borrell.
La segona part de l'acte comptava amb un “showcooking” a càrrec de Jordi Martínez, qui feia una reinterpretació avantguardista de la coca de Fira d'Ontinyent. Mª José Alhambra explicava que esta acció s'emmarca en el treball per a posicionar la ciutat com a destí gastronòmic de referència amb la marca “MOS”, “ja que la gastronomia té un gran potencial com a motor d'atracció turística”. Dins d'aquesta línia, les autoritats que han visitat l'espai d'Ontinyent han rebut com a obsequi un estoig amb coca de Fira i oli d'oliva Ontinium d'Ontinyent.