L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat en marxa “La meua carpeta”, un servei que permet obtenir certificats i volants d’empadronament o gestionar rebuts municipals online, entre altres funcions. Es tracta d’un nou servei integrat amb altres aplicacions municipals com la Seu Electrònica o la passarel·la de pagaments, que era presentat hui per la regidora d’Innovació, Rebeca Torró, i el regidor de Govern Obert i Transparència, Joan Sanchis.
Rebeca Torró recordava que en 2011 el Govern d’Ontinyent va posar en marxa el pla “OntinyentGO” de potenciació de l’ús de les noves tecnologies entre la ciutadania “amb un objectiu molt concret: facilitar la vida als ciutadans, possibilitant-los realitzar gestions còmodament des de sa casa les 24 hores del dia els 365 dies de l’any, al mateix temps que estalviem recursos en temps i paper al consistori. Volem assolir una administració cada volta més àgil, eficaç, propera i transparent”, destacava.
Joan Sanchis explicava que els nous serveis s’articulen a través de l’adreça http://carpeta.ontinyent.es, accessible des de la web municipal, on es pot accedir amb certificats digitals de ACCV de la Generalitat i DNI electrònic. Des d'aquesta web es poden traure volants i certificats d'empadronament, així com gestionar tots els rebuts de l’usuari (pagaments, domiciliacions, etc). Sanchis destacava que “així facilitem tràmits que són molt demandats pels ciutadans, com ara traure volants o certificats de padró individual o col·lectiu de manera ràpida i gratuïta, a més d’accedir a la mateixa informació que tenim a l’Ajuntament sobre els rebuts de cada veí i el seu estat”, explicava. 
Joan Sanchis recordava que des que es va posar en marxa el pla OntinyentGO “hem anat realitzant constants avanços en matèria d’administració electrònica, com la posada en marxa de la Seu Electrònica, el servei de consulta del cens electoral online, la consulta d’ubicació dels nínxols del cementeri des de dispositius mòbils, la passarel·la de pagaments o ara la carpeta ciutadana”. El regidor tenia paraules d’agraïment “per al gran treball que es fa des del departament d’informàtica per seguir fent nous passos en esta línia empresa, la de potenciar i facilitar al màxim les relacions entre la ciutadania i l’Ajuntament a través d’internet”, concloïa.