L'Ajuntament d'Ontinyent ha tornat a repartir enguany 5000 flyers en primera línia de platja per a difondre les festes de Moros i Cristians entre els milers de visitants que gaudeixen de la costa valenciana durant aquests dies. D'aquesta manera, els dies 17 i 18, s’ha dut a terme una acció de “beach màrqueting” en les platges de Gandia, Daimús i Miramar, seguint amb l'aposta del Govern d'Ontinyent de crear sinergies entre el turisme d'interior i el de costa. El regidor coordinador de l'àrea de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, explicava que la millor manera de donar a conèixer “els encants de les nostres festes i la nostra ciutat és amb campanyes d'aquest tipus que conviden de forma directa als visitants”.
Aquesta campanya complementa altres accions com el punt d'informació turístic instal·lat en la Fira de Xàtiva, que promociona no solament els festejos morocristians sinó tots els encants arquitectònics, gastronòmics i culturals de la ciutat. D'altra banda, des de l'Oficina de Turisme, també s'ha procedit a enviar cartells i informació sobre les festes a més de 200 oficines turístiques de les comarques de la Safor, la Marina Baixa, la Marina Alta, l'Alcoià, el Comptat, la Costera i la Vall d'Albaida.

Pablo Úbeda, incidia que “a pesar que durant el període estival són molts els visitants que gaudeixen del turisme de costa, volem que Ontinyent es convertisca en una referència del turisme d'interior, i les nostres festes de Moros i Cristians són un gran aparador per a açò”.