L'alcalde d'Ontinyent i president de la Diputació de València, Jorge Rodríguez, ha visitat el centre de coinnovació amb què explica l'empresa Mercadona en la ciutat, un dels 13 espais d'aquest tipus que l’empresa valenciana té repartits per tota la cadena. Els centres de coinnovació són espais on la companyia comparteix amb els clients experiències i costums de consum, neteja de la llar, aseo personal i cura de mascotes. En concret el centre situat a Ontinyent se centra principalment, en el desdejuni.
Jorge Rodríguez, que acudia a la visita acompanyat pel regidor coordinador de l'àrea de Política Econòmica, Pablo Úbeda, agraïa l'aposta de Mercadona per Ontinyent, “on no solament compta amb tres supermercats repartits pel casc urbà, sinó que també té a la ciutat i els seus veïns molt en compte en la seua aposta per la innovació, una aposta que compartim com constata el fet que Ontinyent haja estat reconeguda com a Ciutat de la Ciència i la Innovació pel Ministeri d'Economia i Competitivitat”.
Durant la visita, el Director Provincial de Relacions Externes, Borja Catalina, va destacar que els centres de coinnovació de Mercadona “són un clar exemple que “El Cap”, com diem en Mercadona als nostres clients, està sempre en el centre de les nostres decisions. Ells són la nostra inspiració. Si captes les necessitats amb ells, defineixes i innoves el producte amb el coneixement del interproveïdor i el proveïdor, i garanteixes la qualitat tots els dies, els productes són un èxit de venda”.
Ontinyent, un dels 13 centres de cooinnovació de Mercadona
L’objectiu és treballar al costat dels clients per a millorar els productes i desenvolupar noves solucions