El President de la Generalitat Valenciana, Juanfran Pérez Llorca, es desplaçarà aquest divendres a Ontinyent per visitar l’inici de les obres del nou Palau de Justícia de la ciutat, una actuació amb una inversió de 8.890.870 euros i un termini d’execució previst de 18 mesos executada per l'administració autonòmica.
Serà una visita en la que L’Alcalde Jorge Rodríguez rebrà al president i a la Consellera de Justícia Núria Martínez per desplaçar-se a l’espai del barri del Llombo on s'ubicarà el nou Palau de Justícia, una parcel·la de l’avinguda del Llombo que combinarà un edifici de nova planta amb la rehabilitació de l’antiga Fàbrica de Bernabéu, creant-se un complex que comptarà amb una superfície construïda pròxima als 4.700 metres quadrats. A més a més, des de la Subdirecció d’Infraestructures Judicials es donaran detalls del projecte.
Serà la segona visita en menys de dos mesos del President de la Generalitat a Ontinyent, qui el passat 30 de gener es desplaçava a la capital de la vall d’Albaida per recòrrer espais com el parc de les Mamas Belgues, el Museu del Tèxtil o els terrenys on s’ubicarà la futura Facultat de Veterinària. Respecte a les obres del Palau de Justicia, cal recordar que també el passat mes de gener la Consellera de Justícia confirmava a l’alcalde l’imminent inici de les obres que es visitaran aquest divendres, un fet que l’alcalde destacava que “obri la fase definitiva d’un projecte fonamental per a Ontinyent i els 34 municipis del partit judicial”.