Els Bombers del parc d'Ontinyent han rescatat hui una persona al riu Clariano. Els fets han acudit sobre les 14:36 hores, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València.
Estes mateixes fonts han informat que la persona rescatada es trobava en bones condicions en general, encara que no han especificat més dades sobre el seu estat de salut, ni tampoc sobre les causes de l'incident. Des del Consorci de Bombers expliquen que els bombers han traslladat l'home a la zona del Carril, per ser atés pels sanitaris. Tot apunta a que ha caigut en una zona amb poca aigua i ha patit alguna lesió. Els bombers l'han rescatat i traslladat fins on ha pogut ser atés.
Fonts del CICU expliquen que han mobilitzat una unitat SVB. L'equip sanitari ha assistit l'home, de 56 anys, que estava desorientat i ha sigut traslladat a l'hospital d'Ontinyent.