L'Associació de Festes de la Puríssima d'Ontinyent ha fet públic el nom del pregoner, del presentador del programa i de l'autor del cartell. Així, Santiago Pons serà el pregoner de 2025. Natural de l'Énova, Santiago Pons canonge de la catedral de València i director de la Facultat de Teologia Sant Vicent Ferrer.

Per part seua, Ferran Lluís Martínez, compositor, docent i organista en Santa María, ha obtingut premis en concurs de composició i està molt implicat en la vida cultural i musical d'Ontinyent.

Com a autor del cartell l'Associació de Festa de la Puríssima ha designat a Enrique Aparicio Montagud, artista visual en disseny tèxtil, amb una trajectòria que combina pintura i il·lustració. Ha exposat de manera individual a Ontinyent, Alzira i altres municipis i ha participat en un centenar d'exposicions col·lectives a Espanya i l'estranger. Imparteix tallers de pintura en Càritas i col·labora amb projectes solidari i comparses d'Ontinyent.