Hui dilluns, tal com estava anunciat, Ontinyent ha registrat 40 graus en moltes de les estacions meteorològiques de la ciutat, segons consta en la web d'AVAMET. Així, fins a set estacions han superat els 40 graus i altres tantes els han fregats.
Concretament, les estacions que han aconseguit, en algun moment del dia, els 40 graus han sigut les d'Alba (40'3º), Puresa de María (40'3º), els *Gínjols (40º), Les Aigües (41º), Ombria dels Frares (40'1º), Sant Josep (40'1º) i Torre Torus (41'1º).
La resta d'estacions meteorològiques d'Ontinyent s'han quedat fregant els 40°, com els 39'7° de l'estació de l'Alt de Toledo; els 39'8° del Pilar; 39'7° en l'IES Jaume I; 39'4° en El Llombo; 39'6° en Manuel Iranzo o 39'7° en Santa Ana nord.
A més, cal tindre en compte que les temperatures mínimes han sigut molt altes, amb estacions que han marcat mínimes des dels 22° registrats en Les Aigües als 27'2° de Sant Josep.