L’Associació de Serveis i Comerços d’Ontinyent SOC premiarà les compres als seus establiments associats amb la campanya “Primavera als carrers d’Ontinyent”, que estarà activa des d’esta setmana i durant els propers dos mesos. L’Ajuntament col·labora amb una iniciativa que ha estat presentada hui pel regidor coordinador de l’àrea de Política Econòmica, Pablo Úbeda, el President de SOC, Toni Molina, i la secretària de SOC, Ana Belda, i que està emmarcada al seu torn en la campanya “Ontinyent al Carrer” que es presentarà en breu.
Segons explicaven des de l’associació, s’ha creat una sèrie de mapes que es repartiran als 45 establiments associats i on els clients podran col·locar diferents adhesius que es donaran als mateixos. Els primers en omplir cadascuna de les 5 línies tindran un premi, entre els que s’inclouen un sopar per a dues persones, un vinil decoratiu o packs d’entrades per a l’actuació de Santi Millan i Javi Sancho del 22 de juny al Teatre Echegaray. A més, la primera persona en omplir tot el mapa guanyarà el primer premi, que consistirà en un viatge per a tres persones a Madrid amb estància, desplaçament i entrades per a l’espectacle de “El Rey León”. Esta serà la primera campanya a la que participen els 10 nous establiments associats a SOC, fruit de la fusió amb l’Associació de Comerciants del Llombo.
Pablo Úbeda agraïa a SOC “la seua implicació en el treball de dinamització comercial a la ciutat amb iniciatives com aquesta. Un treball conjunt que volem fer com a ciutat d’atracció per posar a l’abast de tota la comarca la gran varietat de comerços i serveis de tots els àmbits amb els que comptem, perquè Ontinyent és un lloc on es poden realitzar totes les compres”, concloïa.