Més operatòria, major accessibilitat, més seguretat, capacitat d'evolució i el millor servei per als clients.
Caixa Ontinyent ha posat en funcionament hui, coincidint amb el Dia de l'Educació Financera, el seu nou portal de banca electrònica, Co.net, el projecte més emblemàtic de 2018 cap a l'impuls digital en el qual treballa l'entitat i que es tradueix en més possibilitats per a operar, una major accessibilitat, més seguretat, capacitat d'evolució i, en definitiva, un millor servei als seus clients.
La nova plataforma, que compta amb un disseny més intuïtiu, facilitarà la gestió dels clients en la seua economia diària d'una forma més segura, ja que s'ha dotat amb nous paràmetres tant per a la identificació del client com en la signatura de les seues operacions.
A més, podrà utilitzar-se des de qualsevol tipus de dispositiu ja que el nou Co.net tindrà un disseny responsive, és a dir, adaptable a qualsevol grandària de pantalla: ordinadors, tablets i mòbils.
Esta nova banca electrònica té per objectiu adaptar-se a les necessitats actuals i futures dels clients, ampliant i millorant la gamma de productes i serveis. Precisament, enguany s'estan desenvolupant diferents projectes tecnològics per a facilitar i potenciar l'accés de la societat als serveis bancaris digitals, situant a Caixa Ontinyent en l'avantguarda de la nova realitat digital.
A més, compta amb el suport de l'Oficina Digital, posada en funcionament també recentment, i de les oficines tradicionals, que cada vegada més s'orienten a l'assessorament del client.
Per a operar en la nova plataforma els clients podran realitzar la migració de l'anterior banca electrònica a l'actual a través d'un senzill procés guiat. A més, es disposa d'un vídeo tutorial per a ajudar en el canvi, s'ha incorporat informació explicita en la seua web (www.caixaontinyent.es) i s'atendran els dubtes en horari ampliat de 8:00 a 21:00 hores, de dilluns a divendres (96 291 91 91).