L'associació Comerç In ha presentat este matí a l'Ajuntament d'Ontinyent la nova campanya “10 anys de targeta In”. Amb esta nova acció comunicativa Comerç In celebrarà el desè aniversari de la seua targeta de fidelització, la qual va ser la primera d'este tipus a tota Espanya.
A la presentació de la nova campanya acudia la presidenta de Comerç In, MªJosé Alhambra; la coordinadora del departament comercial de la Cambra de Comerç València, Isabel Galbis i la tècnica de comerç Victoria Guillen; i el regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, qui agraïa a Comerç In “haver estat participants durant tots estos anys dels esforços que estem fent Ajuntament i comerciants per donar un impuls al sector terciari a Ontinyent, que tot i ser una ciutat eminentment industrial ha augmentat en densitat comercial fins al punt que hem superat a altres capitals de comarca que tradicionalment havien sigut ciutats de serveis i de comerç”, manifestava.
A dia de hui, la targeta In compta amb més de 11.000 clients que la utilitzen de manera habitual i que funciona com un instrument de fidelització, d'innovació i gestió de clients. Durant la presentació, Mª Jose Alhambra donava detalls de la campanya que distribuirà premis des de l’1 de novembre fins al 15. Entre els quals destaquen el sorteig de 10 premis de 10€ durant 10 dies, amb els que es regalaran 1.000€ al passar la targeta In en alguna de les tendes membres de l'associació
A més, el dissabte 10 de novembre els punts valen 10 vegades més, és a dir, eixe dia en lloc d'aconseguir un punt per cada euro de compra, els usuaris n'aconseguiran 10.
A banda d'estos premis, l'usuari podrà aconseguir 10 punts per obtindre la Targeta In, i les persones que ja la tenen els obtindran pel fet d’utilitzar-la i per sumar-se a la llista de difusió de whatsapp que ha posat en marxa ComerçIn per mantindre una comunicació directa amb el client segons explicava Alhambra.
Per comprar a qualsevol comerç o servei In en estes dates, participaran al sorteig d'entrades per a l'espectacle Estrella del 10 de novembre, per a la superproducció ‘Cyrano de Bergerac' del 25 de novembre i per a l'espectacle del 20 de desembre, ‘Miguel de Molina al desnudo'. I també els Majors Actius tindran el seu sorteig particular a la campanya amb 10 premis de 10€.
Per la seua banda, des de Cambra de Comerç de València, Victoria Guillem i Isabel Galbis han destacat que esta campanya s’emmarca dintre del programa comercio minorista 2018 en el que treballa la Cambra a través de Generalitat Valenciana, Camara España, Ministeri i dels fons europeus FEDER i té com a objectiu dinamitzar el comerç local. Destacaven que en el cas d'Ontinyent la participació activa de l'Ajuntament i l'associació Comerç In fa que els resultats siguen satisfactoris any rere any.
A més anunciaven la signatura d’un conveni de col·laboració amb l’associació que es farà efectiu el proper 16 de novembre a la seu de Camara Valencia amb la presència del Director General de Comerç.