Des de Gelly Design Barcelona, l'ontinyentí Rafael Sanchis Belda ha vist com un cotxe dissenyat per ell ha sigut presentat en el Saló de l'automòbil de Pequín. Segons ell mateix explica des de Barcelona, on té la seua seu un dels tres estudis de disseny estratègic del grup Geely Acte, el procés perquè un dissenyador del grup veja el seu projecte fet realitat no és gens fàcil. Així, quan des de la matriu preparen un nou model per a alguna de les diferents marques que el grup posseeix (Geely Acte, Volvo Cars, Lynk & Co, Proton, Lotus Cars...) els tres estudis de disseny, situats a Suècia, Barcelona i Califòrnia, es posen a la feina i els seus dissenyadors elaboren els primers dibuixos. Després d'un exigent procés, s'escull el disseny que passarà a convertir-se en prototip.
En el cas del cotxe presentat per Rafael Sanchis, sota el nom de Geely Icon Concept, es tracta d'un model que pretenia ser un cotxe icònic, molt recognoscible per al mercat xinés, per la qual cosa va investigar en la història automobilística xinesa fins a trobar un model de cotxe, tipus militar, que va ser molt popular entre els anys 60 i 70 a Xina. Així, a partir d'ací, va iniciar el procés de reinterpretar aquest vehicle per a dissenyar un model que va passar la selecció interna i va arribar a la final, per la qual cosa l'ontinyentí es va desplaçar a Xina, on va estar tres mesos per a supervisar l'elaboració del prototip. 
El cotxe dissenyat per Rafael Sanchis presentat a Pequín és elèctric, ja que a Xina el greu problema de contaminació que pateixen els ha fet apostar clarament pels vehicles més respectuosos amb el medi ambient. El Geely Icon Concept és una aposta de la companyia per a mostrar tot el potencial tecnològic que el grup Geely té, explica Rafael Sanchis. Es calcula que en un any, o potser un pocmenys, puguen ja eixir a la venda les primeres unitats. Donat el potencial del mercat xinés, la producció d'aquest vehicle pot aconseguir xifres molt altes.


El TX5 ja circula per Londres
Un altre dels projectes més emblemàtics en els quals l'ontinyentí ha treballat els últims anys és el disseny del nou taxi elèctric de Londres, anomenat LX5, un model que es va presentar a la fi de 2015 i que des de primers d'any ja es pot veure pels carrers de Londres. Un model de taxi que es distingeix perquè s'ha millorat molt l'espai de conducció per a oferir una major comoditat al taxista, així com pel fet de presentar un espai interior molt voluminós. 
Per a la fabricació del cotxe s'ha construït una nova factoria de 37.000 metres quadrats, en la ciutat anglesa de Conventry. Rafael Sanchis no descarta que el TX5 puga arribar a alguna ciutat espanyola, especialment a aquelles de caràcter més turístic, atès que característiques com ser un vehicle elèctric, estar adaptat perquè puga accedir una cadira de rodes o la seua capacitat de sis places el converteixen en un model diferent a la resta. També ciutats com Dubai i Amsterdam possiblement l'adoptaran com a taxi oficial.