Turisme Comunitat Valenciana ha llançat una nova campanya en xarxes socials per a reforçar la visibilitat de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana durant la crisi provocada per la COVID- 19 sota l'eix #SueñaElMediterráneoEnVivo.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer ha assenyalat que en l'actual situació provocada per la pandèmia de COVID-19, “hi ha un sentiment generalitzat d'estar vivint un mal somni que sembla no acabar mai i, no obstant això, des de la Comunitat Valenciana convidem a gaudir somniant, a viure una història somniada que tindrà final feliç perquè acabarà al Mediterrani en Viu”.

Colomer ha recalcat que “ara és el moment de quedar-se a casa, però també de compartir somnis” i ha afegit que “volem mostrar totes aquelles experiències que podem oferir, amb tot allò que es tornarà a viure al Mediterrani en Viu”.

El Secretari Autonòmic de Turisme ha explicat que per a fer front a aquesta complicada situació, des de Turisme Comunitat Valenciana “hem treballat per a activar una nova estratègia de màrqueting online en xarxes socials sota l'eix #SueñaElMediterráneoEnVivo per a continuar vius i actius en la ment dels nostres visitants”. Aquesta nova campanya s'ha plantejat en tres fases diferenciades i es difondrà a través de totes les xarxes socials de Turisme Comunitat Valenciana: Facebook, Instagram, Twitter i YouTube a partir de hui a les 22.00 hores.

La peça principal d'aquesta microcampaña serà un vídeo emocional connectat amb l'estil i ‘guidelines’ de l'anunci de la campanya #MediterráneoEnVivo, que es difondrà durant la primera fase de la campanya.

A més, per a la segona i tercera fases es difondran també microvídeos de productes turístics. Es tracta de píndoles, d'entre 10 i 20 segons, centrades en la promoció de productes turístics estratègics com l'esport nàutic, la gastronomia i la naturalesa o el turisme actiu, el cultural, el familiar i el LGTB,

Fase 1: La Comunitat Valenciana des del teu balcó i una destinació de cinema

En la primera fase de la campanya, que és participativa i interactiva, es pretén donar a conéixer la Comunitat Valenciana des del balcó dels residents.

Aquesta acció s'activarà en Facebook i Instagram, des d'on es convida als residents en la Comunitat Valenciana a compartir les millors vistes des del seu balcó per a continuar somiant amb el Mediterrani En Viu. Per a aquesta acció s'utilitzarà l'etiqueta #CVDesdeMIBalcón.

Francesc Colomer ha explicat que l'objectiu d'aquesta fase és “animar a la participació dels residents i potencials turistes a compartir els millors paisatges de la Comunitat Valenciana des dels seus balcons perquè tots puguem gaudir d'aquesta bella terra”. També, durant la primera fase de la campanya, s'activarà un repte perquè els seguidors interactuen descobrint les destinacions de cinema de la Comunitat Valenciana.

Colomer ha assenyalat que “aprofitant que durant aquests dies de confinament s'ha disparat el consum de pel·lícules i sèries i algunes plataformes han alliberat el seu catàleg de pel·lícules al públic, proposarem un repte setmanal als nostres seguidors amb una foto que hauran de situar en el mapa i, una vegada estiga resolta la pregunta, facilitarem l'escena completa a la qual ens referim a través d'un enllaç”. Per a aquesta acció s'utilitzarà l'etiqueta #DestinosDeCineCV

Fase 2: Torna a somiar amb la Comunitat Valenciana

En aquesta segona fase de la campanya es pretén motivar als seguidors per a somiar amb destinacions de la Comunitat Valenciana per al que es mostraran en Facebook, Instagram i Twitter microvídeos de productes i experiències turístiques.

Aquesta acció planteja la pregunta Què és el primer que faràs quan tornes a visitar la Comunitat Valenciana?, i té l'objectiu que els seguidors de les xarxes socials recorden els somnis i desitjos que tenen per complir en la Comunitat Valenciana i els compartisquen, per a poder dur-los a terme quan finalitze aquesta situació.


En aquesta acció s'utilitzarà l'etiqueta #SueñaElMediterráneoEnVivo

Fase 3: Aquest estiu, ací t'espere

Durant aquesta tercera fase, al llarg de 4 setmanes, es mostraran llocs curiosos i desconeguts a través de microvídeos de productes i experiències per a potenciar i mobilitzar el turisme nacional cap a la Comunitat Valenciana per a la campanya estival.

Francesc Colomer ha assenyalat que en aquesta última fase “pretenem donar la volta a l'eslògan #QuédateEnCasa, sense deixar de remarcar-lo mentre siga necessari, per a potenciar el turisme nacional amb l'eslògan #AquíEstoyEsperándote” i ha afegit que “mostrarem en els nostres canals online els plans perquè els potencials turistes recórreguen la Comunitat Valenciana durant les setmanes de tancament i que quan s'acabe aquesta situació de confinament i es puga retornar a l'activitat turística, visiten les nostres destinacions perquè en la Comunitat, també estaran a casa i els estem esperant”.