El Patronat Provincial de Turisme de València, amb la seua marca València Turisme, participa des d'ahir i fins demà dimecres en l'edició virtual de la Fira Internacional de Turisme 'World Travel Market' (WTM) de Londres, on representa l'oferta turística i les propostes de les principals destinacions de la província, com Gandia, Cullera, Sagunt i Oliva.
L'edició 2020 de la WTM se celebra íntegrament en format on-line, a causa de la pandèmia mundial del coronavirus, i en ella València Turisme disposa d'un espai propi com coexpositor de la Comunitat Valenciana, juntament amb la resta de marques turístiques de la CV.
A més, el Patronat de Turisme ha concertat en la WTM més de 15 reunions professionals per als tres dies de duració del certamen, que se celebraran a través de la pròpia plataforma electrònica amb agents turístics amb la finalitat de conèixer les seues demandes, opinions i plans d'acció, així com per a informar-los sobre la destinació, els enllaços aeris, els productes turístics i l'activitat turística empresarial de la província de València, i impulsar sinèrgies entre els participants.