COEVAL (Confederació Empresarial de la Vall d´Albaida) i ACTAIO (Acord Territorial per a l'Ocupació Alcoi-Ibi-Ontinyent) han convocat la Jornada “FP: Beneficis i maneres de participar com a empresa. Avantatges de la FP Dual”, que se celebrarà de manera presencial en la seu de COEVAL (Av. del Tèxtil, 22-Ontinyent) el dimecres 14 de setembre a les 16´30 h. amb l'objectiu de donar a conéixer a empreses, pimes, micropimes i autònoms, així com qualsevol interessat en el tema, informació sobre què és l'FP Dual. Aquesta formació es dona i comparteix entre centres educatius i empreses, suposa importants avantatges per a les empreses en les seues diferents modalitats, centres educatius i alumnat implicat en ella. Per a poder participar en aquesta jornada haurà d'inscriure's en https://www.actaio.es/formacioprofessional-beneficis-i-formes-de-participar-com-a-empresa/
El contingut que es traslladarà en la Jornada és de summa importància per a COEVAL i  ACTAIO, ja que la nova Llei d'FP, que recentment ha entrat en vigor, suposa canvis de gran importància en la regulació de la FP a Espanya. Sens dubte, un dels més importants és la implantació en aquest curs de la FP Dual que possibilita que els títols impartits en els centres educatius passen a ser duals, la qual cosa facilita l'ocupabilitat
de l'alumnat.
S'exposaran les novetats més destacades en matèria de formació professional que aquesta nova llei suposa i es comptarà amb la participació d'un centre educatiu, l'IES Jaume I i una empresa, Lidem, que donaran a conéixer, des del seu coneixement i experiència en el camp de la FP, els avantatges que per a totes les parts implicades suposarà l'important impuls que l'FP dual tindrà a partir d'aquest curs i l'impacte d'eixos avantatges en qüestions importants com l'ocupabilitat o la millora de la productivitat en les empreses.
Aquesta activitat està dins del Projecte Experimental VII, subvencionat per Labora Servei Valencià d'Ocupació i Formació i pel Ministeri de Treball i Economia Social, formant part del programa AVALEM TERRITORI.