El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, acompanyat pel subdirector de Conselleria, Josep Llin, ha participat en la clausura de la 6ª edició dels Encontres Empresarials de COEVAL, que s'ha celebrat durant 2021. 
Igualment, han assistit a la clausura el director general de l'Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca; el president de l'Associació de Promotors i Constructors de la Vall d'Albaida (APCVALL), Elu Mancebo; el de l'Associació d'Empresaris Tèxtils de la Comunitat Valenciana (ATEVAL), José Serna; el d'ATEVAL Vall d'Albaida, Rafael Lurbe, i el de la Federació d'Associacions Empresarials de la Safor (FAES), Juan Pablo Tur, així com representants de l'Associació d'Arquitectes d'Ontinyent (ARQO). 
El conseller Arcadi España va exposar en la seua intervenció que la seua conselleria està "treballant activament i avançant en la tramitació" del projecte de millores de la CV-60, en el tram L'Olleria-Terrateig, per completar l'autovia L'Olleria-Oliva i la seua connexió amb l'AP7, projecte demandat per COEVAL, FAES, ATEAL i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV). La inversió prevista per a esta infraestructura "tan necessària per a la vertebració de la Comunitat Valenciana", comenten des de COEVAL, és de més de 60 milions d'euros. 
El conseller ha expressat que el més important "és que està ja en un moment administratiu que sols conduix a la seua realització, si bé els terminis i procediments legals deuen complir-se i poden fer que l'inici de les obres es demore més del desitjat", informen des d'ATEVAL. 
Després de la intervenció d'Arcadi España es va obrir un interessant col·loqui amb els assistents en el qual es van tractar importants temes com la necessària millora de la línia ferroviària Xàtiva-Alcoi, demandada des de COEVAL i ATEVAL, que arrastra una situació "lamentable des de fa molt de temps i que és necessària per vertebrar la Comunitat Valenciana des de València a Alacant", asseguren des de COEVAL. 
Altres peticions que li van ser sol·licitades des de COEVAL van ser la necessitat d'adequar la Ronda Sud d'Ontinyent per poder atendre el trànsit que generarà la ficada en marxa del nou hospital que donarà servei a la comarca de la Vall d'Albaida; la necessitat d'agilització dels procediments administratius i que el conseller va afirmar "compartix i patix", informant que per part de Conselleria s'estan estudiant fórmules de col·laboració públic-privades per agilitzar les tramitacions. Finalment, deuen destacar-se les aportacions que es van fer des d'APCVALL i ARQO perquè des les administracions "es treballe en la direcció d'avançar en què la normativa urbanística no siga simplement una declaració d'intencions i es traduïsca en accions reals", conclouen des de COEVAL.