L'Associació de Comerços i Serveis IN d'Ontinyent ha llançat una campanya, aprofitant el context del mes de febrer com a mes de l'amor, per transmetre estima cap al comerç local, però "evitant convertir-la en una campanya d'enamorats", assenyalen des de l'entitat. 
Esta nova acció publicitària busca "crear una reflexió cap al comerç local, sensible, única i entusiasta, i mitjançant els vinils identificatius de l'acció en els diferents aparadors, atraure el públic als establiments", afigen des de l'entitat. 
Dins d'esta acció es sortejarà una escapada per a dos persones entre totes les compres realitzades en els establiments adherits entre el 7 i el 28 de febrer. L'associació busca generar interacció entre els establiments, que van des de llar i serveis, a moda, complements, oci, alimentació, salut, bellesa, etc., i els consumidors amb esta nova campanya, per crear "un entorn integrat entre tots els participants on cadascú estarà identificat amb un vinil dissenyat específicament per a esta campanya", conclouen des de Comerç IN.