L'empresa de catifes, espais i accessoris artesanals de disseny signa un acord de distribució amb El Corte Inglés per als seus centres premium. GAN enforteix la seua presència en el mercat nacional gràcies al nou acord de distribució en els espais El Corte Inglés Luxe. La marca ontinyentina, amb presència en 75 països de la mà de Gandia Blasco Group -empresa a la qual pertany des de la seua fundació en 2004- engrandeix la seua xarxa comercial junt a El Corte Inglés en centres com els de Castellana i Serrano 47 a Madrid, Diagonal a Barcelona, o Marbella.
A partir d'aquesta primavera, GAN ofereix en els centres El Corte Inglés especialitzats en marques de luxe una selecció de col·leccions d'autor, realitzades a mà a l'Índia mitjançant diferents tècniques i dissenyades per creadors de renom internacional com Patricia Urquiola, Kengo Kuma, Inma Bermúdez, Samuel Wilkinson, Álvaro Catalán de Ocón, Neri&*hu, Brianda Fitz-James Stuart, Mut Design i Charlotte Lancelot, entre altres.
La fabricació artesanal de les col·leccions GAN dona suport al desenvolupament econòmic de la zona en la qual es realitzen mitjançant iniciatives de responsabilitat social com la GAN Women Unit.